måndag 22 december 2008

Söndag

Ibland ser jag på mitt liv och ser hur töntigt, okul och trist det är, egentligen. Men, vad ska jag göra, vad kan jag göra?

Ingenting.

"I am what I am, I do what I want"

"And I know
Wherever I go
I know where I stand
I am what I am"

"Se mig för här är jag"

Kvällen var rolig. Julfest i Laxå :) det var kul att träffa folket.
Jag har haft lock för vänster öra i tre dagar nu, det är lite störande... Men jag käkar medicin.

Idag var jag på en bra gudstjänst också, vår pastor Leif predikade, det var mycket värda 45 minuter. För sedan var jag tvungen att gå ner till bussen för att åka till jobbet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag ringde dig men det var ingen hemma. Jag är hemma.
Det är sjukt, men fint också.
Du är inte tråkig, du är världens goaste belle och snart SKA vi ses. punkt slut. love you
Lovisan

elka sa...

Ja håller me lisa! du e inte alls tråkig. ja har skrattat många ggr när du e med! alla dina kommentarer att göra citat av. haha. dom e ju underbara! utan dej skulle de inte vara lika roligt där hemma. och ja du har förändrats mycket det senaste tiden. vilket e roligt. ta hand om dej. :)