fredag 12 december 2008

Luciakråksång

Jag är hes.

Min röst låter som en sprucken kraxning.
Jag ska stå i kassan på lördag och söndag, och vara trevlig, lyckat va?

haha, men det ska nog gå det med, jag kanske ska satsa på att lära mig teckenspråk idag.

Dagen startades med att jag fick se ett luciatåg i Risbergska skolans Aula, det var fint, de var ganska bra, men ett felfritt luciatåg är inget luciatåg, så de fick godkänt :)
Gläns över sjö och strand-nummret var nog min favorit.
Vet ni, det är första året jag inte går något luciatåg, lite konstigt, men å andra sidan skulle det inte vara så ljuv julsång med min röst.

Lite oklart inlägg, men just nu sitter jag i biblioteket och pluggar lite matte, anledningen till att jag ställde mig vid en dator var först att jag skulle ta en titt på formelsamlingen som vi får till Nationella provet, men jag hamnade här...
Resten av klassen har idrott, men snart är de tillbaka och de ska vi gå och äta tomtegröt.

Jul, jul, strålande jul.

Igår kom jag fram till en sak.
Alla dörrar öpnna.

Därför läser jag i vår Franska steg 4, och Hälsopedagogik.
Men vi får se vad det blir till hösten. Fortsätt läs så får ni nog reda på det tillslut.

Inga kommentarer: