måndag 15 december 2008

Julkort

Sådär, efter 3 timmar och tjugo minuter lämnade jag in det Nationella Matte E provet och sen var det klart. Fråga mig inte hur det gick, för med nationella vet man aldrig hur det går, men som jag brukar säga;
Jag svarade ju på allting i alla fall...

Andra saker som lagts till handlingarna denna måndag (i mitten av december)
Terminsuppspel med Musp 3orna, mitt piano-spel gick väl ganska bra, jag är inte helt nöjd, men skitsamma.

Julavslutning med Blockflöjten, jag och åtta andra elever spelade jullåtar tillsammans, det var jag och ungefär tre till som var vana "ensemble-spelare" resten var "solister" så det lät lite spretigt, men det var trevligt och roligt, vissa är ju riktigt sköna. Och det var goda pepparkakor.

Julkorten är skrivna. Jag och mamma satte oss ner vid köksbordet, satte på julmusik och tog fram penna, kort, adresser. Sådär kvällen innan de måste skickas.
Julkort är något som jag tycker är ett måste med julen, jag är emot hälsningar i form av e-mail (trots att vi vissa år har använt oss av en sådan julhälsning) Men julkort är mysigt tycker jag, både skriva och ta emot.

Det var mycket fokus på Matteprovet idag, så jag ser fram emot att få spela musik ur "Mamma Mia!" stora delar av morgondagen, och få umgås med naturarna i N3a.

Tack för att ni läser!

(Usch nu belv det ett sånt där uppstaplat inlägg; sen gjorde jag det och sen det osv. osv.... men klockan är mycket och jag börjar tidigt imorgon så ni får ursäkta, tack för att ni läser i alla fall :)
Belle)

Inga kommentarer: