lördag 27 december 2008

Mellandagarna

Jag brukar "blogga" på kvällarna, nackdelen är att humöret inte är på topp just den tidpunkten. På kvällen faller oftast en lite tyngre stämning på. Jag känner mig
tråkig
helt enkelt.

Men livet är inte tråkigt. Denna kväll tittade jag på Harry Potter och fenixorden (ja mina vänner, familjen Sandbloms filmutbud har blivit lite bredare under julen. Vi har fått en tillökning i Harry Potter-familjen. Som jag brukar säga när någon frågar vad vi har för filmer. Tjaaa, Harry Potter.. och. . . (ingen fattade, bara jag, men det är väl det som är meningen)) Lugnt med familjen denna kväll alltså.
Fredagskvällen förgylldes av vänner. Singstar var kul.

(På min rast var jag tvungen att ta fram biologiboken. Nu börjas det igen. Vårterminen är snart här, och inte är det en vanlig vårtermin)

Mellandagarn.
Mellan. dagarna.

Mellan dagarna, ja då sover jag. Vad gör ni?

1 kommentar:

Alexandra sa...

Fredagen var nice :)
Jag har också tänkt att plugga.
nio dagar har nu gått och lika många till kommer säkert att gå innan jag ens kommer till att ta upp böckerna ur väskan...

Men Duktigt Bella! Önskar att jag kunde vara lika ambitiös som du ibland.