tisdag 16 december 2008

Naturestet minus estet

Jag har fortfarande inte förstått att höstterminen snart är förbi. Det är otroligt skönt samtidigt väldigt sorgligt. En sak värt att nämna i samband med denna reflektion;
Våra onsdagar har varit fulla med naturämnen, Biologi, Fysik, Kemi och sedan projektarbetstid till halv fem, jag minns att jag och Madde sa till varandra "vi kommer inte orka jobba med projektarbetet efter en sån här dag!" Men vad gjorde vi? Jo, orkade, och vi lyckades bra tycker jag, nu har vi bara lite kvar på projektarbetet. Och när det är över ser våra onsdagar ut så här: Kemi 12.40


Underbart? Ja.
Hoppas nu bara att schemat inte ändras, och det kommer det säkert göra :p


Snart är jag inte en Naturestet längre. Nu har jag valt att byta Ensemble B och MuKo till Hälsopedagogik. Om det är värt det vet jag inte, men jag vet att jag kommer sakna timmarna med "musp-arna". Men Hälsopedagogik verkar rätt intressant och inte så svårt, så det går nog bra :)
Ena stunden har jag bestämt mig för att läsa Hälsopedagogik, andra stunden velar jag och vill ångra mig.
Synd att "House" inte sändes idag, för nu är jag inte säker på mitt val längre.

Idag var en bra dag, morgondagen blir en bra dag det med, för det har jag bestämt.

3 kommentarer:

Alexandra sa...

Är hälsopedagogiken på tisdags morgon? och vet du om det är Rival eller?
Vile ha det men det fanns inte förut. Så om det har kommit upp igen kanske vi läser det tillsammans... ;)

Belle sa...

jag läser det med tvåornas iv, måndag em och tis morgon. Ja, läs det! då blir jag inte ensam :)

Alexandra sa...

om jag har tid på måndagar ska jag. Vet inte hur min engelska ligger... :) men Vill helt klart läsa den