onsdag 3 december 2008

En onsdag

Om klockan hade varit lite mindre, jag inte hade haft en lång dag imorgon och jag inte hade kommit hem klockan halv nio idag så skulle jag ha skrivit något bra nu. Men nu är det som det är och det är bara att gilla läget, dra sig mot sängen och ladda inför morgondagen.

En sak bara, det gäller att hitta stunderna under dagen. En ensam, lugn stund i Nikolai före repet med Flato Dolce, en lugn stund på Vasa Café med en varm kopp choklad, tack vare dessa ensamma, värda stunder så har jag tagit mig igenom den oändligt långa dagen. Det värsta är, morgondagen blir minst lika lång.

Om ni ska till Öppet Hus på Risbergska imorgon boka då in det här:
17.30 Musp 3oran spelar "The winner takes it all" och "Money, money, money" ur Mamma Mia!
18.30 Rättvisemärkt, Lite ur Madeleines och Isabelles projektarbete
20.00 Rättvisemärkt, Belle och Madz (haha som jag kallar oss), om ni missade det förra gången.

En annan grej att boka in:
Julkonsert i Nikolaikyrkan, Örebro
18.00 fredag den 5 december
Flato Dolce framför två fina jullåtar (bland annat..)

Tillsist. På kemin; "wwooow, det blir ju blått ju!"
N3a får, bakom de snygga, stora, labbglasögonen stora ögon när den blåa färgen helt plötsligt uppenbarar sig, Ha ha ha.
Tack för mig.

Inga kommentarer: