söndag 12 juli 2009

Tävlingsmänniska

Det tog inte 35 minuter, men inte heller tre timmar.
Utan han simmade på 1 timme och 13 minuter.

"Jag vet inte om det är bra eller dåligt, men jag är nöjd"
berättade han för mig när jag kom hem från jobbet.

Ja, han är väldigt stolt.
och det var duktigt av honom att klara det. Tycker ni inte?
Simma i en timme och 13 minuter, sjuttiotre minuter.


Isabelle: - Men blev du inte trött? Jag skulle aldrig orka, jag blir ju trött bara jag simmar.....
Julia: - Till flotten i Leken.

Hon är klipsk min syster.
Rapp i munnen.
och "stora" öron därtill, precis som jag hade.

























Tävlingsmänniska.
Ja, man kan inte tro att han snart når den ödestigna åldern 44.
Ni killar har mycket att leva upp till ;)


Efter jobbet åkte jag och Mamma och tränade.
Station Medel.
Det var bra.
Annars är det morgonpromenader som gäller :)

1 kommentar:

elka sa...

HAHA HAHA HAHAHAHA, go julle, go julle! Helt rätt av henne! På nått sätt så tycker ja att de låter som att ni inte bara e lika uten kommer med likande kommentarer. "Här uppe gör du en situp där nere gör du tju... fem" :)