torsdag 23 juli 2009

hllnpnncttpj

Vi fick 1 fin sommardag.
inte två.


Men även om dagen har varit grå har den varit bra.

Jag och Mamma har superkul när vi åker till Friskis&Svettis, vet ni varför?
Jo, för att man skulle kunna göra en dokusåpa om träningsnarkomanerna, ledarna och alla andra.

Komik.

Vi åt en jättegod
hallon-pannacotta-paj idag
Morfar&Mormor var på besök.
För tidig födelsedagsuppvaktning skulle man väl kunna säga :)
och för tidig födelsedagstårta.


Utmanad av lillasyster i ordspottning:
- Kan du säga det så här snabbt? Hallopanacotapa
- Hllnpncttpj
- Du har ju gått på KarlJohan, det har inte jag!

Jonathan, jag och Mamma har övat sånger till nästa söndag.
Just, det, jag fick höra min studentpresent från Jonathan igen.
En egen-skriven låt.
Jag ska lägga upp texten någon gång :)

Sommardag, utan sol.

Inga kommentarer: