fredag 17 juli 2009

Bioafton

Ikväll var det äntligen dags för bio.
Gissa filmen...
...


Harry Potter och Halvblodsprinsen

jag hade längtat och jag var otroligt taggad när jag satt där i biosalongen
och jag hade höga förväntningar på filmen.


Jag blev inte besviken

Filmen var otroligt bra.

Jag skrattade,
jag grät nästan,
och jag blev rädd, så där så man hoppar till, om ni förstår vad jag menar.




















Ja den var verkligen bra.
Sällskapet var också fint.
Jonathan och Mamma.


och biobesök gör man inte varje dag, så jag "fick" till och med "klä upp" mig.
Såhär på sommaren blir det lite slappare, så man måste ta vara på tillfället.
Och det blev till och med kjol denna juliafton.

och givetvis, högklackat

Bästa köpet den här våren; den svarta koftan. den är verkligen en favorit.
Sämsta köpet, eller oköpet; tajta trekvarts, om jag hade ägt ett par sådana (helst svarta) skulle jag nog valt dem. Men kjol och leggins är ju inte heller fel

Håret däremot är lite slappar än vanligt. Inte fullt så rakt. men snyggt ändå, om jag får säga det själv ;)

Inga kommentarer: