tisdag 28 juli 2009

Hon blev ung och hon blev fri

Grattisgrattis till mig!
den 27 juli fyllde jag 18 år


Igår kväll kom några gamla klasskompisar (ja, man får visst börja använda det ordet om klassen från och med nu). Tack för att ni tog er tid att komma :)
mycket trevligt och uppskattat :)

18 år
det har mina vänner varit i minst ett halvår.
Lisa tillexempel hon har varit det i ett och ett halvt år, och haft körkort i ett år,
såvisst jag är lite efter. (Men jag tog minsann studenten några dagar före henne ;)

och nu kan jag tydligen göra vad jag vill.
Fast jag måste ju säga, det känns inte så annorlunda.
inte än. snart kanske.

här har vi en present som jag fick igår. En musikvideo :)
I söndags sa jag till Maria att jag önskade mig en sång i födelsedagspresent.
och det fick jag
:)
hon är jätteduktig!
och låten är jättefin tycker jag :)

när du läst färdigt, tryck på länken och lyssna! :)
fast fortsätt att läsa ett litet tag.
För jag har en sak till jag måste berätta för dig.

Jag klarade teorin och uppkörningen!!
idag.
Ja, det är sant!
Jag har tagit körkort!
Helt otroligt va?
Ofattbart och såå härligt!

Tankar idag;
"Jag behöver åka ut till Marieberg, jag kanske ska fråga Pappa om han vill åka med mig ut . . . . ! men. nej. jag kan ju åka själv!"

"Ja just det, jag kan ju lägga väskan här brevid mig på passagerarsätet istället för i baksätet. För det är ju ingen som sitter här brevid :)"



















härligt suddig bild från förra sommaren
men glad är jag

1 kommentar:

Alexandra sa...

Bara en massa stora grattiskramar!
Tråkigt att jag inte kunde komma, du får den fysiska kramen en annan gång ;)

Nice att du klarade Körkortet! :D
Hade du alla rätt också eller? ;) :)
KRAM