lördag 18 juli 2009

Mango 2

(nu kommer fortsättningen på förra inlägget, det ska egentligen stå under bilderna, men bloggen vill inte som jag ikväll..)

Vill ni tillbaka?
Det var fina dagar,
men oh så jobbiga :)
men jag kommer alltid att minnas.
Jag saknar er (ja inte bara ni som var med på cykelsemestern, utan dig som vill känna dig saknad av mig ;) typ N3a m.fl.)

Kram Belle

Förklaring till bilderna:
Nr 1; Finaste tältplatsen, sjö, får-grannar, och kvällssol.
Den kvällen var innan den sjukt jobbiga dagen, och vi spelade spel, lekte lekar och vände mariekex i munnen, vissa lyckades, andra inte.


Nr2; Rast. Nils och Alex ligger utslagna i diket. De var på den här sträckan som uttrycket "En pinne till" uppkom. Jag och Maria kämpade på. Upp och ner, upp, upp, upp och ner. och solen stekte. Titta på Marias min, hon är också utslagen :)

Nr 3; en härlig bild. Kväll, inte så stark sol, visst vi var trötta, men vi var nära målet; Malins Sommarstuga.
Jag njöt inte så mycket av denna sträcka, eller jo! jag och Maria = vi = Jerry skrev ju till och med en musikal. Men i alla fall så ser det ut som Jenna gör det. Total frihet. (Tänk er att ni sitter längst bak på en tandemcykel och efter en uppförsbacke åker ner för en nedförsbacke (en lång, ganska brant, och fort går det) och då sträcker ni upp armarna och där, känner ni total frihet)

Men som sagt. det var jobbigt.
Så nej, jag är inte ledsen att vi inte gör en repris av cykelsemestern.

Men i slutändan var den ändå "värd" ;)

Belle

2 kommentarer:

SaraNils sa...

Haha!
Ja den var "värd"! =D

Linnéa sa...

japp eragon it is. Läste faktiskt klart brisingr i går! Väldigt bra