onsdag 29 juli 2009

onsdag var det visst

Idag var jag inne på Swedbank och fixade Internetbank.
Jag måste tydligen ha det och e-legitimation när jag ska söka studiemedel. (eller i alla fall e-legitiamtion.. ?)

Att ta lite i taget är min inställning.

Just idag har jag inte varit så positiv till livet efter studenten.
Vill nästan att det här året bara ska gå så att jag "får" börja plugga i lite mer ordnade former igen. Inte hålla på och inte veta vad man ska göra, eller bara vara "allmänt jobbig" som man, enligt Pappas arbetskamrat är. (vars dotter har spenderat året hemma och gått föräldrarna på nerverna)
:)

Men det löser sig :)
Jag tror att det ligger i goda händer.
hoppas jag

På kvällen åkte kvartetten här nedaför (+ Ida :) ut till Hjälmargården.













Happy-Face-Kolmården















Ja, ni ser hur vackert det var.
Gott

Vi hälsade på kända personer och var med på Nattvardsmötet.


Vi var bara besökare, men ändå märkte man av lägerstämningen som låg över området.
Folk som rörde sig mot olika mål, skratt, musik, värme.
Efter mötet gick vi ner till sjön,
sedan upp igen och så satt vi ett tag i matsalen.
Spanade lite på Jonathan :)

När vi tyckte att vi sett tillräckligt av Chili så satte vi oss i bilen och åkte mot en pizzeria.
Men sedan fick vi ett telefonsamtal som sa att HampetorpsPizzeria visst hade brunnit ner för några år sedan.
Jaha tänkte vi och fortsatte till Odensbacken.
Vi frågade efter vägen till pizzerian men den hade visst stängt för dagen.
När vi körde förbi så såg vi ägaren låsa för natten.
Otur.

Så det blev att köra ända tillbaka till Örebro och McDonalds istället.
Men med lite allsång, och sådant roligt sällskap gjorde ju inte det mycket.
och nu är jag hemma.
Vad ska fixas imorgon?
Jo
(då är det redan torsdag)
baka till Frizon tror jag
Kopiera noter, lämna noter
börja packa lite? eller i alla fall se över vad som ska tvättas.

Belle

Inga kommentarer: