onsdag 26 augusti 2009

Sjumilakliv2

Idag har jag gått 8.4 kilometer och 11 068 steg (om jag ska lita på min stegräknare i mobilen)(Stegräknaren är bra. Det är intressant och se hur långt man går :)
Vi gick runt hela Adolfsberg, nästan. När vi nästan var framme började det regna igen.

Imorgon hoppas jag att det inte regnar.
För då ska jag cykla till Universitetet igen. Men nu är det på riktigt.
Imorgon ska jag bli Natur/Teknik-student vid Örebro Universitet.

Efter min "välkomstdag" ska jag hämta upp Sara och Alex och vi ska åka ut till Saras sommarstuga vid Lungern.
Mysigt!
Så imorgon måste jag gå upp tidigt. För jag måste hinna packa innan jag sätter mig på cykeln och cyklar ner för backarna mot Universitetet.


Jag fick tillslut några bilder. Ovan: Jag, SaraAnders och Lollo på Länsmuseet. N2a
Nedan: John och Gustaf, typiska naturare och undersöker vilken art denna blomma är. Stadsparken för två år sedan.

Någonstans på Risbergska,
i en datasal, troligen i E1
någon höstdag i tvåan.
Två år sedan alltså.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hmm och varför går man runt hela adolfsberg, typ? kanske intressantare att fråga vilka "vi" är? ;)
allt gott!

Belle sa...

Ja, fråga nr 2 kanske är mer intressant;)? Vem frågar?

Lovisa sa...

nu blev ja nyfiken :P vad e svaret på fråga två??? :)