söndag 9 augusti 2009

Frizon

Där var Frizon över.

och därmed börjar sommaren gå mot sitt slut.

Festivaldagarna har varit jättebra. Vi fick ett underbart väder!
Soligt, varmt, blå himmel.
Två turer till olika badställen hanns med (jag som trodde att det var sista doppet för i år när vi var ute med båten på Vänern)
men jag brände mig på läpparna (tror jag) så nu är jag smått beroende av ACOs cerat.

Bra konserter. Trevligt folk. Roliga lekar. Sega morgnar. Fina kvällar. Varmt. Skratt. Lite sömn.

Dagarna flyter ihop när man försöker tänka tillbaka.
Egentligen borde jag skriva om varje dag. kanske inte här för ni vill nog inte läsa.
Fast å andra sidan. Det som är värt att minnas kommer man väl kanske ihåg ändå. :)

Men i alla fall så var det underbart att komma hem.
Att få en gos-kram från sina söta, bruna och solblonda lillasyster, det är fint.
och man säger inte nej till en stunds kortspel med henne heller. Eller en bildvisning av hennes sommar :)

Hallon, mjölk och te på uteplatsen och sedan få höra när Mamma läser högt ur HarryPotter för Julia. Helt underbart.
Blunda och lyssna.

1 kommentar:

Lovisa sa...

Frizon var riktigt bra, hade inte varit lika bra om du hade varit där! haha. vi hade våra roliga skrattstunder :) bra är du!