söndag 2 augusti 2009

Min bror och jag
















Min bror och jag satt framför tv och diskuterade om vi skulle åka iväg och köpa godis till filmen eller om vi skulle strunta i det.
- Jag ska bara se vädret, sen kan vi åka.

"Ett lågtryck kommer dra in över Vänern"

- Åh, trevligt, det är ju dit jag ska imorgon... Precis där vid åskmolnet.
- HAHAH!!! hahhaha!!!

Sen åkte vi till Parkhallen och köpte godis.
Eller han köpte godis.
Jag köpte vindruvor.

Några timmar tidigare åkte Mamma, Pappa och Julia iväg mot Kungshamn.
På semester utan oss.
igen.

Något mer?
Jo, som jag redan sagt ska jag till Kristinehamn imorgon.
(Jag hade tänkt att åka ikväll, men jag tänkte på min kära bror och höll honom sällskap istället)
Vi tittade på en, enligt honom, "ska-ha-sett-film", Simpson the Movie
den var rolig.


Men imorgon ska jag i alla fall till Kristinehamn.
underbart trevligt ska det bli.
Sen är det Frizon!
Vi ställde upp husvagnen idag. pepp-pepp-pepp

Mellan Kristinehamn och Frizon ska det fixas saker här hemma.
Hallon ska plockas av, Kaninerna ska tas omhand m.m. så det blir en tidig onsdag om jag ska hinna.
Jag måste nog rent av gå ut till hallonbusken klockan 9.

På onsdagkvällen uppträder en viss basist på Talangen så jag lämnar nog frizon ett tag och åker tillbaka till stan igen.
Frihet med bil och körkort.
ville bara säga det.

Spretigt inlägg.

Ogenomtänkt och allt sådant.
men så ser dagarna framöver ut. om du vill veta.

Bilden nedan.
London

(det ser ut som om Jonathan gör någon pose, men jag tror han bara rör på munnen)
















Inga kommentarer: