torsdag 2 april 2009

Brother oh brother

"So what, I'm still a rockstar" är härmed nominerad till Årets Jympalåt 2009.

Stations-passet var roligt, de har lagt till ännu ett varv, alltså fyra styrkeövningar till, som t.ex. "hammer-curl" som de kallade övningen.
Dagsformen var inte den bästa, men när man väl börjar röra sig till musiken så försvinner misspeppet, som det brukar göra :)

Jag håller på att somna här framför skärmen, så jag ska inte dra ut på det här allt för länge.

Men den här dagen har jag sprungit mellan lektioner och repetitioner. Stressigt kan man tycka, men inte så farligt, man ska bara kunna hantera det.
Till exempel genom att ta vara på vårsolen och sitta i värmen och ljuset vid skolväggen, tyst och ensamt.

Fredag,
rep, rep, sol, blockflöjt
sen bär det av till Karlstad

efter fredagen är det lördag och då är det jobb som gäller sen ska jag packa.
För på söndag åker vi till Branäs.
Då får jag släppa mina listor, och allt annat, till viss del i alla fall..













Vemdalen 2007
Lilla Jonathan, det syns att det är två år sen, nu är han betydligt större.

En sista sak, det är April!
det är vår och
om två månader är det juni.

Inga kommentarer: