söndag 19 april 2009

redogörelse

just det, jag ska ju leda en idrottslektion på fredag också...
då måste jag nog gå på gympan ikväll.
och sen får jag ta tag i det efter kemiprovet.

sen måste jag komma ihåg att skriva ut ReligionsRapporten.

efter det är det Biologiarbetet som måste startas upp,
både den praktiska och teoretiska

Hur gick det med våra kycklingar?
Jo, de kläcktes inte. Tyvärr.
Vi är inte säkra på vad vi gjorde för fel, men vi kommer göra ett nytt försök.
Jag har hört att vi redan har 18 ägg i värmeskåpet på Risbergska, hoppas vi lyckas denna gång.

Samtidigt som jag gör Biologiarbetet ska jag även skriva ett Fysik/kemi-arbete.

och efter det är det GeMu-repetition som gäller.

Sen kanske jag får gå ut i solen.
Så egentligen gör det inget att det bara är 7 grader Celsius idag.

Inga kommentarer: