måndag 13 april 2009

I'd catch a falling star

Det blev lite sol idag :)
Därför flyttade jag, pennan och mina kemipapper ut till "båten", där vi arbetade tillsammans ett tag.

Dagen har innehållit mycket kemiplugg, duktigt Isabelle! Högläsning och anteckningar. Det är så jag studerar.
Lite har jag väl lärt mig, men krångligt är det.
Anod, katod, elektroner, reduktion, oxidation, tvärtom, elektrolys, galvaniskt element, PANK, och så tvärtom igen.
Ska vi slå vad om att jag blandar ihop det på provet om en vecka?
MVG i Kemi? njaa..

En promenad i vårvädret med Therese och Alice blev av också :)
Hur fint som helst, både omgivning, promenad, prat och väder.


Just nu:
Tränar mig att gå på tå i mina balskor, medans jag sjunger med i 1000 miles och andra hits som spelas på MixMegapol.

Snart:
Grillning för första gången i år

Imorgon, vet ni vad jag ska göra då?
Ut och springa. (nu har jag skrivit det här, och då måste jag genomföra idéen (idén?) också...)
Sen börjar Vårkonsert-repen.

"So what, I'm still a rockstar"

Inga kommentarer: