söndag 19 april 2009

LittleBird

Tänk vad kul det var igår!
och vad bra det gick

Visst jag gjorde lite småmissar, men strunt samma :)
Det var roligt, och jag citerar Linnea;
(ungefärligt) "Jag stod bara och njöt de där 115 takterna vi hade paus, det är underbart att stå på scen!"
Det var likadant för mig, vi spelade inte mycket på Big in Japan, men vi stod på scen, med blockflöjten i handen.

Måndagsbarn
"gjort av dig, för dig, med dig själv"

...
"gjort för dig é det alltid helg, å helgen måste ta slut"
...
"uuuhhh uhuh uuh. å helgen måste ta slut"
*pose* (haha!)
"föddes en lördag, alla kallar mig för discotjej, men man frågar sig"
"gjort av dig, för dig, med dig själv"
...
"gjort för dig é det alltid helg, å helgen måste ta slut"

"Du är ett måndagsbarn"

Om vi var taggade? Ja!

Men nu är det slut och just nu är det kemiplugg som gäller, förvånade?
Imorgon har jag prov.
Positivt med det; efter det är det inget mer läsande i kemiboken... förhoppningsvis



Jag ska på Karl-Johans vårkonsert idag,
och titta på min bror och hans kompisar, som en gång var små, men nu blivit stora och får stå i rampljuset på Conventum.

Jag hittade en studentklänning i fredags :)

Inga kommentarer: