fredag 24 april 2009

let's twist again

Var det fint eller var det fint att cykla hem genom allén på Gustavsviks-rakan?

vet ni hur många veckor det är kvar?
6 veckor, 42 dagar.

lite sömn nu, och sedan tidig uppgång imorgon och biologi-arbets-skrivning.
Fast det vore rätt skönt att sova tills jag vaknar också.
För det lär jag inte unna mig förens.... ja kanske onsdagen den 6 maj.

Helt onödigt.

Jag och Jenna tog två bärbara datorer och natur-pluggade under "fysik"-lektionen, eller rättare sagt hålet. Jag skrev ut ansökningar, och skrev ut biologifakta. Jag undrar hur biologiarbetet kommer bli.
Hon är bra den där Jenna.


Jympa-pass; check.

"Du har växt som person, det är inte samma Isabelle som står här och leder gympa-pass som hon som kom hit i ettan..."
Sant. tider, personer och relationer förändras.

Inga kommentarer: