fredag 10 april 2009

Långfredagen

Idag är det långfredag.
Imorgon är det Påskafton,
lördag 11 april
Jag ska jobba, och missar nog en fin solskenslördag,
"men det gör inte så mycket, jag cyklade hit"
som jag sa till en kund som frågade hur det kändes att sitta inne när solen sken.
Så jag får en dos av solsken jag med.

Jobb-lördag,
det brukar betyda tidig uppgång och plugg.
Men dagar av lov har fått mig att falla ur plugg-rutinerna så just nu vet jag inte var jag ska börja med allt som ligger framför (i pluggväg) därför skippar jag det imorgon.
Men istället ska jag städa lite innan jag cyklar till jobbet, för det behövs!
Man kan säga att jag är en ganska duktig häcklöperska just nu, för det är så jag måste ta mig fram i mitt rum. Hoppa över sakerna.



Idag har jag förövrigt skapat ett användarkonto på studera.nu där jag, om nån dag eller så, ska registrera mina ansökningar till universitetet.
Jag skulle kunna skriva lite mer, men det hoppar jag, det blir bara onödigt strunt.
Nu släcker vi ner istället.

1 kommentar:

Alexandra sa...

juste! det är ju bara 4 dagar kvar innan anmälan ska vara inne :O :)