lördag 3 januari 2009

Vår sista dans

Saker och ting kan ändras


Vi är inte som andra.
Vi är naturare.
därmed lite töntiga.
:)
Jag ser framemot vårterminen med er :)


En helt annan grej. Jag har alltid varit emot godis-stopp, sötsaks-stopp och liknande. Jag menar, men måste ju få leva också. Men nu tror jag att jag är på väg att bli inlurad i nåt liknande av min syster. Vi ska bara plundra granen, äta upp julgodiset först. Sen kanske, kanske det är slut för godis för min del, i alla fall några dagar eller så...
Nu ska jag iväg till norr där jag ska träffa några av mina vänner.
Ikväll får jag läsa Brisingir. Äntligen.
Sen är Melissa Horn väldigt bra.

2 kommentarer:

elka sa...

Ja har alltid undrar vad det är med naturare. Tack för svart!

Anonym sa...

du tyckte om tipset, milissa horn? Me like !! Längtar tills imorgon när jag öppnar brevlådan :D pussKram vännen!