onsdag 7 januari 2009

Moving so fast I'm forgetting my purpose

Inte intresserad av plugg-inlägg? Läs inte det här.

Blir det bara plugg den här terminen?

Ja, det kan man verkligen fråga sig...

Efter ungefär fyra timmars relativ, effektiv projektarbetstid, åkte Madde hem till sig. Och jag satt, ungefär två timmar till.

Galet.

Men glöm nu inte kvällen den 15 januari, vi har slitit som djur.
Fast så bra kommer det väl inte bli ändå...

Men första dagen var bra, jag vantrivdes inte!
Jag menar, att umgås med trevliga N3a:are är ju aldrig fel.
Men jag saknade en.

En annan sak, (dock förknippat med plugg) ni som följt mig och mina mandarin-sniffande biologi-plugg-timmar och undrar hur det nu gick kan jag bara meddela att . . .
Det gick väldigt super bra,
(trots att jag inte hade med mandarinen)
Och imorgon för jag nog reda på resultatet på Matten. Hoppashoppas.

Kalla mig galen om ni vill.

Inga kommentarer: