torsdag 8 januari 2009

Osammanhängande tankar

Vad ska man säga.
Allt är väl som vanligt.

I morse vaknade jag.
Hårborstens piggar rev i hårbotten, rougeborstens strån var ovanligt vassa mot kinden, och jag fick äta frukost själv.
Men jag tog mig till skolan och dagen blev som vanligt.
Och nu så här på kvällen är tröttheten och utråkning ett faktum.

Något roligare inlägg får du inte. och lär inte få på ett tag. Eller jo, det får du, snart, så stanna till här ibland och läs, det gör mig glad.

Och du, ett mycket väl godkänt i Matte E är inte fy skam.

Belle.

Skiit! Imorgon har jag blockflöjt. Har jag spelat nåt under jullovet?
nej. Orkar jag göra det nu? nej.


Egentligen, vad håller jag på med??

Jag vet, jag borde nog läsa lite ikväll. Brisingr.
Försvinna in i Eragons värld, jatack!

Och ett avsnitt Simpsons med bror min.
Och kvällsfika med tre av mina käraste (min minsta sov redan).
Det var det som gjorde mig lite positivare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det går alltid att komma hit efter skolan, så kan vi sitta i var sitt hörn och plugga. Alltid tevligare att ha någon att titta till ibland!