fredag 2 januari 2009

Januari

Första inlägget det här året. Året är 2009.

Förändring
det kommer vara sanningen detta år.

Det finns många olika personligheter, vi utvecklas åt olika håll.
Du och jag kan stärka varandra, eller stjälpa varandra. Jag undrar vad du gör?
Ibland kan kapitel ta slut, ibland vill man att de nya ska börja.

Nyårskvällen var lyckad.
Den var bra, i alla fall delar av den.

Grattis till Liv Hector som fyller 18 idag!
I år är det vi som fyller 18 år.
I år är det vi som tar studenten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du, jag blev jätteglad att du kom och firade nyår med oss! jag hoppas du kände det och att du hade trevligt, även fast du kanske inte kände överdrivet många!:) känner inte dig så väl, men du är en fin tjej! kram på dig!

Belle sa...

Jag hade jättetrevligt med er :) kram!