lördag 13 juni 2009

träningsoverall och slips

Idag gjorde jag något vettigt.
Jag jobbade.
Apoteket vill i alla fall ha kvar mig i höst.
jag fick ett schema för september och oktober idag
och för nu, så har jag inget vettigare för mig då. och det är väldigt trevligt på Apoteket.
:)

En sak jag missade när jag jobbade denna lördag var uppställningen av husvagnen på Torp (*puuh!*) att sätta upp förtältet är inte en av mina favoritsysslor.
särskilt inte första gången för året. då är det alltid virrigt.

sms från Lovisa
"Vill du vara min date ikväll ;)?"
sms till Lovisa
"Haha, ja, jag är gärna din date ikv. Vad ska jag ha för färg på slipsen? ;) haha"
sms från Lovisa
"Haha:) svart eller silver ;) då matchar vi!"

så nu måste jag leta på Jonathans svarta slips. Vi måste ju matcha på "Bröllopskaffet" för Joppe och Ida som gifte sig idag :) grattis!

Inga kommentarer: