torsdag 11 juni 2009

trepunktsbälte

det fanns trepunktsbälten på bussen från Örebro till Karlskoga.
jag blev lite förvånad. (trepunktsbälten på en buss liksom ;)
fast det märkte jag först när vi kom in i Karlskoga.
så det var väl tur att vi inte krockade, trots att bussen var utrustad med trepunktsbälte.

målet på min färd var Wahlströms hus i Kristinehamn.
Där fanns studenten Lisa!
den goaste Kristinehamnarn

det var väldigt trevligt att fira henne.
Det var roligt att träffa de personer som hon har skrivit om på riktigt om ni förstår vad jag menar.


jag känner att det här är väldigt tråkigt att läsa om.
synd för dig.

jag tror jag börjar bli sjuk.
och jag vet inte vad jag ska göra i höst.
jag menar, den där fysikkursen kändes som ett helt okej andrahandssyssla
men nej

Inga kommentarer: