tisdag 9 juni 2009

vänskapligt sommarplugg

Idag har vi pluggat teori.
(visst jag har väl ca. 2 månader kvar till ska ska skriva teoriprovet, men det gäller att utnyttja pluggkompisen när man kan, för när Nilsson klarar det vill hon väl inte plugga med mig ;)

Vi började plugga kvart över ett och slog igen böckerna fem i halv åtta. Visst hade vi lite pauser, men de var inte långa. Fikat intog vi samtidigt som vi pluggade, en av oss läste högt, den andra drack kaffe/åt kaka. Vi lämnade bara böckerna när vi skulle äta eller var tvungna att gå på toa. Det blev också en lite längre paus när Sara skulle övningsköra, det passade hon på att göra när Jenna "våldgästade" oss och kunde hålla mig sällskap

och mycket hann vi med!
Mörkerkörning, Halkkörning, Människan, Miljön, Kompletteringar och Om olyckan är framme.
vi känner varandra nu. det märks.

snart tar vi bilen Sara!

(bild från fjolårets cykelsemester)

Senare åkte jag och Sara till Mattis och tittade på film.
Det blev kogänget.
Jag gillar den filmen! :)


bara för att vi är så bra!
Bella, Mattis och Sara

Inga kommentarer: