måndag 15 juni 2009

Närmare

'Halkan'


check



Ny Almenacka














När jag valde almenacka stog jag ett tag och funderade över storlek.
Räcker det med A6, eller ska jag ta A5
eller blir det för stort?
Jag bestämde mig tillslut för A6
pga:
1. Jag måste träna mitt minne. Det som inte får plats i kalendern får jag helt enkelt komma ihåg
2. Att ha en stor kalender kan väl ge ett intryck av; "Hej, jag är så himla upptagen och viktig" ;)
3. Jag kanske inte har så mycket att skriva i kalendern i höst...
haha, nej den stora var för stor. och den lilla var mer behändig. HeltEnkelt

Nu är det dags för packning. Jag åker inte ut till Torp denna kväll. Det blir istället fika på GrönaGrodan med "gänget" (Jenna, Maria, Alex + några till) som Alexandra skrev i smset. Trevligt :)
Familjen åker ut till Torp, men ingen sover där inatt.
Jag, Mamma och Julia åker ut imorgon istället :)

Belle

Inga kommentarer: