måndag 4 maj 2009

plugg

Biologiarbetet - (teoretisk uppgift) är färdigställd och inskickad.
(jag blev väldigt nöjd)
Jag har förberett för Etikarbetet som jag och Jenna ska fortsätta med imorgon.
Jag har läst igenom labben som vi ska göra på onsdag.

Just nu är mitt problem; Hur ska jag avsluta fysikarbetet?
Det har jag suttit och klurat på ett tag...
läst formulering på formulering högt för mig själv

men än är det två timmar kvar tills klockan slår tolv. fast det är tveksamt om jag fortsätter så länge.
Men vaför inte fortsätta på den praktiska biologirapporten som jag påbörjade imorse.

Imorgon blir det Hälsoped.-plugg i några timmar, sedan pianolektion halv elva.
usch det är det också. Piano-uppspel.

sen måste jag hinna med att spela blockflöjt imorgon bitti också...

Inga kommentarer: