lördag 23 maj 2009

c'est trop tôt

Jag vaknade innan klockan, lång innan.
Jag vet inte, men mitt huvud måste tro att jag ska upp och plugga, av någon konstig anledning... Därför har jag väl inte ro att inte vakna.

Så vad gör jag?
Franska är jag inte sugen på att ta mig an. Det gör jag i eftermiddag, måndagkväll och torsdagkväll.
Men varför inte börja läsa lite körteori?

Jag hade körlektion igår, det gick bra, förutom att jag inte såg skyltar, vägbulor m.m.
Jag såg ju när jag kom närmre. Så d
et låter värre än vad det var :)
Men nästa gång jag kör så lovar jag att använda med mina glasögon, så du behöver inte vara orolig.

Körlektionen gjorde mig väldigt peppad. Jag ska minsann ta körkortet snart!

Så det är bara till att börja plugga teori.

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Bella, tror du att du kommer bli uttråkad om du i framtiden inte har något att plugga på?! :)
Bra att börja med körteorin iaf (Y)

Belle sa...

nej det tror jag inte :) men körteorin måste ju pluggas in nån gång ;)