torsdag 28 maj 2009

om en vecka

Idag var vi mindre vackra
sega, vardagliga, trööttta

N3a började klockan 9 idag
de som redovisade var lagom pigga, och de som lyssnade försökte att inte se för uttråkade ut ;)
Nej, alla ni som redovisade. Bra Jobbat.
det vet ni att jag tycker
kort tid, dåligt väder, får, flummig uppgift
bra

Om en vecka hörrni.
Sjukt eller?
Ett helt fantastiskt roligt läsår är slut

sista klassrådet idag
vad räknade vi ut? fjärde? sista lunchen
osvosv

och snart har jag gjort mitt sista prov, om 12 timmar är det över
Att plugga franska verb har varit segare än segast denna eftermiddag. Till och med Isabelle blev skoltrött tillslut ;)

och glasögonen har inte varit mina vänner idag, eller jo förresten.
Jag har alltid velat ha glasögon, ända sedan jag och Lovisa åkte på läger tillsammans.
För när hon tog på sig glasögonen såg hon inte trött ut!
medan hon kunde ta bort tröttheten "ur ansiktet" kunde jag inte göra något åt ansiktsuttrycket ;)
så på ett sätt var de bra idag. Glasögonen alltså. de minskade det trötta uttrycket, något.
men annars har jag mest klagat på dem.

nu ska jag läsa Brisingr
och sova
Belle

Inga kommentarer: