lördag 16 maj 2009

ledig lördag

jag tror att jag har bestämt mig för vilka glasögonbågar jag ska välja.

Värme är tillbaka.

Efter att ha skrivit en hel del på kemilabben så tog jag med mig hälsopedagogiken ut i solen. Efter 10 minuter, eller nej, kanske inte så kort stund, men i alla fall, efter en stund skyddade jag mina överarmar (som blir galet röda jättesnabbt) med snusnäsdukar och vände mig på rygg. Ryggen är lite mindre känslig.
Min hudtyp är inte solälskare. I alla fall inte på våren.
Menmen, det är tur att jag inte är helt bedrövad över blekheten. Det är sådan man är, som svensk ni vet. (Du kanske inte förstod vad jag syftade på, det gjorde knappt jag när jag läste igenom det.. )

Osammanhängande och jätteonödigt.
men håll tillgodo.

vet ni, jag jobbar inte idag. och inte imorgon heller.

Inga kommentarer: