onsdag 6 maj 2009

Jump over hills and mountains

Vi labbade idag.
"Det här känns som en riktigt seriös labb"
Malin

Jag blev lite sur på regnet idag. Jag förstod inte riktigt varför det just skulle komma när jag var ute.. ?

Jag hann hem till Grey's.

Märks det att jag är trött?
ja.

Det roligaste idag var nog det här:
- Isabelle, du måste se det här!! (Jonathan kommer från sitt rum där han nyss har sett något rolig klipp på Youtube och skrattat sönder, som han brukar göra..)
- Nej, Jonathan jag är helt slut!
- Jo! du måste bara se det här, det är jättekort.
- Okejdå! men då får du komma in hit med datorn... (för innerst inne vet jag att jag kommer småle lite när jag ser hans roliga filmklipp) Men den här gången blev det inte bara ett småleende, utan ett skratt-skratt, alltså ett verkligt skratt.
Fattar ni? nej, men han är skön min bror.
här har ni klippet

när jag ser på det igen, var det inte kul. Men ändå, jag delar med mig, håll tillgodo.
humorn kan ju bero på att jag är trött...

Inga kommentarer: