tisdag 27 april 2010

Mobilfixaren

Idag har jag fixat min mobil :)
Tack vare ett tips av tjejen i Telia-butiken så laddade jag ner ett program för att kunna göra en uppdatering i mobilen. Och det var det som behövdes, tydligen.
Så nu kan jag smsa igen, och behöver därför inte köpa en ny mobil.

Min mobil är en överlevare.
Vet ni hur länge jag har haft den?
Länge. 2 år och 9 månader idag, precis på datumet.
Eller nej förresten, jag fick den några dagar senare än min födelsedag, men i alla fall. Jag har haft den länge, och jag har inte lust att släppa den ifrån mig.

För det finns ingen telefon som är snyggare ;)

Jag var tvungen att smsa några stycken imorse och berätta att jag hade fått igång telefonen igen, och Sara svarade: "duktig du är på att laga mobiler asså! :D"
Jag kan bara hålla med ;) haha

Idag har jag cyklat till Marieberg, skrivit på ett anställningsavtal,
och sen cyklade jag hem igen. Vad fint väder vi har. Jag älskar't
Nu ska jag dricka kaffe och sedan åka iväg till mitt andra Apotek och jobba. :)

See ya

Inga kommentarer: