onsdag 28 april 2010

Du är grym på att rappa

Så var talkshowen avklarad.
Mycket kul

Efter skolföreställningen bjöds vi på lunch på Svalan i Brunnsparken och under lunchen hamnade jag i ett mycket intressant samtal med Jonathan Palm angående utbildning och så. Och jag funderar... och börjar tvivla på att jag valde rätt.. Men, tja.. Man kan ju inget annat än att testa för att få reda på det.

Efter lunch på Svalan
så åkte jag och Jonte till Bra&Begagnat och köpte tre resväskor (till att packa kläder i till Second-Handbutiken i Serbien)
- och här ska de ut och resa,
sa tanten i kassan :)
Men den här gången hittade jag inte några skor... tråkigt.

Vi rappade en rap i talkshowen och när jag kommer ut till caféterian (efter kvällsföreställningen) så sitter killarna som går i fyran i soffan och säger:
- Du va grym på att rappa!

man tackar för den "kompliangen"(!) :)

En annan komplimang idag:
Julia: - Hur många bullar bakade du Isabelle?
Isabelle: - Tja.. jag vet inte riktigt, hurså?
Julia: - Äh, jag bara undra', för de var goda...

Jag som inte var nöjd med "snabbullarna" jag bakade förra veckan :p


och ikväll lyssnar jag på Ted Gärdestad.
och Filter med Mitt Piano

Inga kommentarer: