lördag 17 april 2010

bida tiden

Jag köpte ett par jeans efter jobbet.
Det tog mig en halvtimme att (nej inte att få på mig dem ;) hitta dem.
Impuls, javisst.
Men jag tror jag gillar dem.

och. jag har samma storlek som förut.
asså det här går ju min väg.

Det var roligt att jobba igen.

En på jobbet är fast i USA efter semestern.
En annan kan inte komma iväg till Cypern.
Själv är jag så glad att jag är hemma.
Tänk att vara någon annanstans, och hindrad att komma hem.
Asså, tänk om inte vulkanen slutar. (Jag vet, det kommer nog sluta snart..) Men jag menar, bara föreställ dig det.

6 kommentarer:

SaraJ sa...

dom pratar om att sist det blev så här med den vulkanen höll det på i 2 år:O sjukt asså!

SaraJ sa...

dom pratar om att sist det blev så här med den vulkanen höll det på i 2 år:O sjukt asså!

Belle sa...

Ja, jag vet, jag har också hört det.. :o Hur ska vi klara oss?!

SaraJ sa...

haha ja det kan man undra...:P sjukt asså vad beroende man är va flyg... och så många det är som flyger:o läste att sas förlorar 165 miljoner per dag!! sjukt!!:o

Lovisa sa...

oj, det är ju en del..
fast jag tycker det hela ändå är ganska roligt på något sätt =)
Jag skullr vilja vara fast någonstans, tycker det låter som ett ganska roligt äventyr :P

Belle sa...

Det är lite komiskt. Det kanske är en liten hint till oss människor att sluta flyga kanske ;)
Ja, det vore på ett sätt spännande (fast mycket påfrestande..) Som du säger, ett äventyr, att hitta hem på annat sätt :p