torsdag 22 april 2010

bil, cykelhållare och cykel

Helgen har fyllts med jobb.
Fredag-dag
Lördag-kväll
och
Söndag-kväll

Hemvården. Den här gången ska jag inte gå brevid.
Oj. Spännande.



- - -
Idag har jag och Lovisa sorterat barnkläder inför Serbien.
Sedan krånglade vi på en cykel på ett cykelhållare (jag skrev cykelställ först [haha]) (ja, vi hamnar i många roliga situationer när vi är ute och åker bil.. haha! Men man växer, man växer. Vi ser det så. Och så kan vi ju skylla på hårfärgen.) Sen åkte vi till IKEA och åt mat.

Nu ikväll har jag varit på Station Medel.
De hade många bra låtar på passet.
Vem börjar inte le när man hör "Working nine to five"
Eller så börjar man le bara av tanken att:
"här står vi, massa personer i en sal och gör töntiga rörelser till musik"
S
å kan man också tänka och bli glad där på jympagolvet.

Det är snart slut på April(!)
Gush.

4 kommentarer:

Lovisa sa...

en cykelhållare! ;D

Belle sa...

haha ja, heter det inte så?? :p

Lovisa sa...

inte "ett" :P hahaha!

Belle sa...

Jaha :p då förstår jag vad du skrattar åt. hehe :)