onsdag 7 april 2010

inte så liten

GOdkväll

Idag har jag kikat lite på gamla högskoleprov.
och vi får väl hoppas att det går bättre i en tyst lektionssal än i mitt eget rum med datorn och radion på.
För det gick inge bra kan jag ju säga. :)

Sen cyklade jag ner på stan.
Aj. Det märks att jag inte cyklat på hela vintern. haha

Jag satte mig på våghustorget för att vänta på Lollo.
och då kommer det fram två tjejer från Civilekonom-programmet på Universitetet (de gjorde någon undersökning). Och de såg inte mycket äldre ut än mig. Det la jag märke till,
och sträckte på mig och tänkte;
Nej, jag kanske inte är liten ändå.

Lunch på Stallbacken med Lollo.
Fint :)

Träffade en tonåring till syster på Våghustorget.
Det är inte bara jag som blir större.
Träning på Friskis.

Imorgon ska jag till Odensbacken och "gå brevid".
5.30 rullar jag och min cykel ner till stan. Vilken sommar det kommer bli. :)

Inga kommentarer: