söndag 25 april 2010

helgen

ojoj vilken helg.
Det har inte varit en lugn stund.

Ner till gården klockan nio på lördagsmorgonen och repa inför onsdagens talkshow. Vi repade fram till ett.
Sen cyklade jag hem och åt mat.

Byta om och hälla lite fil på burk för att sedan köra till Odensbacken och jobba.
Hem och sova. (och läsa mail :)

Sen blev det söndag och vi skulle sjunga på Gudstjänsten. Så ner till kyrkan till klockan nio och öva lite innan gudstjänsten. Det var riktigt kul att sjunga på Gtjänsten :) brabra! :)
Efter gudstjänsten cyklade jag hem, och jag och Mamma lagade mat.
Vi gjorde en väldigt god "Mangokyckling".
[Jag kopierade receptet och satte in kopian i min nu så fint sorterade recept-pärm ;) ]

Ja, sen byta om och hälla lite fil i en burk och sen sätta mig i bilen och åka till jobbet i Odensbacken.
och sen jobba
Det är väldigt kul :)
och sen hem och nu sitter jag här.
En sak är säker, jag kommer bli grym på att köra landsväg.

Nu är jag glad att jag inte gå i skolan, utan att jag får sova imorgonbitti och kan ta allt som ska göras imorgon och inte inatt. "Vad ska du göra då?" undrar du. Du kan väl inte ha nåt att fixa. Johodå, det har jag minsann. ;)

Belle

Inga kommentarer: