tisdag 6 april 2010

Hela livet var ett Disco

Brudarna i Jönköping

Isabelle freaks out
"Nej, jag åker inte längre, nu ställer vi bilen här och sen går vi tillbaka!"
"Nej, vi kör tillbaka, det vore kul om vi får bensinstopp, jag har aldrig fått det"
Jag ser en bild av att bilen stannar och vi, inte vet vad vi ska göra.
"Vätterns strand i Bibel-bältet"
Markus Krunegård
Hela Livet var ett Disco
Blåsigt
Jag och Lovisa under vår turist-trip
Stadsparken

Vår i Örebro

Imorgon ska jag fika med Lollo
P.S. Jag cyklade ner till Friskis på eftermiddagen och tränade ett Medelpass. Nu har jag ont i sittbenen, för har man inte cyklat på hela vintern, så har man inte. Och en annan sak; jag hittar inte mina nycklar. Åh, jag blir så trött. och arg. Min fina zebra-nyckelring...
För exakt (t.ex.) 5 veckor sedan så satt jag på en filosofilektion. Jag fick förresten betygen idag. Mycket nöjd med quartern. D.S.

Inga kommentarer: