måndag 11 oktober 2010

Stay with me

Projektplanen är ganska så klar nu.
Jag och SofiaGustav redigerade det sista hemma hos henne. I pausen, som vår klassföreståndare sa att man ska ta drack vi te och åt äppelkaka och Avestaglass.
Men efter 2½ timme cirkus var vi klara och åkte till coop och handlade mjölk. Sen cyklade jag vidare hem.

Linjär ALgebra föreläsningen:
återigen skriver jag bara av. Förstår inte mycket utan bara skriver av. Bra där.
och fick två riktigt snygga kaffefläckar på jeansen. och på föreläsningsanteckningarna. Vad annars?
Jag är så nere i kaffeträsket. Efter lunch måste jag ha kaffe, annars klarar jag inte av föreläsningarna/lektionerna efter lunch. Illa!
Och idag var jag duktig på att få kaffe på mig själv också. Två gånger på en föreläsning. Men andra gången var det inte bara mitt fel.
Men visst hör det till studentlivet att spilla kaffe på föreläsningsanteckningarna och sig själv?

Inga kommentarer: