torsdag 7 oktober 2010

So far away, but still so near

tiden går långsamt när jag kommer närmre.
24 timmar.

Jag börjar förstå det där med linjärkombinationer och lite smått börjar jag förstå mig på vektorrummen. Men uh vad det är svårt.
Jag klarade Dugga 2 i Grunken. Det kollade jag när jag kom hem (ryktet gick att infon kom ut på studentportalen under dagen, så därför satte jag på datorn så fort jag kom hem idag)
Jag blev godkänd, men den här kontrollskrivningen vi ska ha i Linjär Algebra om två veckor... det kommer vara det första matteprov jag kuggar på.
Illa.
Vi har alla varit bra. Nu är många av oss så dåliga.
Men det kommer :)

och jag får väl skylla mig själv.
Att dammsuga, laga mat, stryka, packa och baka muffins gör ju inte så att jag förstår mig på plan och vektorer något bättre inte. :)

imorgon ska jag hem till Örebroooo

"So far away, but still so near"

Inga kommentarer: