torsdag 7 oktober 2010

Likasinnade i tv-soffan

Efter en skoldag och ett Step-pass på Friskis (där jag tappade ut ena linsen under uppvärmningen, inte långt efter att jag konstaterat hur värt det är med linser när man tränar. Och som om det inte vore nog med en uttappad lins, mina skor blev tagna av en annan motionär(!). Så nu är jag ett par svarta tygskor fattigare :( men som Karlsson på Taket säger; "Det är en världslig sak"...)
så var det tv-kväll hos Yngve.
(Lång parentes, sorry ;)

Två säsongspremiärer
Bonde Söker Fru

och
Grey's Anatomy

Simon ringde precis när Bonde söker fru hade börjat. Men det gjorde inte så mycket att jag blev störd av just honom :)
Men under resten av programmet satt vi alla och kommenterade det och skruvade-oss till och naaw-ades till allt som hände. Jag och Sofia, Linnea och Klara. Det är ju så sött :) och inte var vi tysta inte. Som sagt, vi naawade väldigt mycket. Att se ett romantiskt program med likasinnade, ja det är nåt det! :) hihi

och sedan Grey's!
Äntligen!
Åh vad det är bra!
jag längtar till nästa onsdag. Men jag har två problem:
1. Jag har hemgrupp på onsdagar (det var inställt idag)
2. Jag har inte femman

Efter tre koppar te under kvällen och två bullar (som Klara hade bakat) kunde jag cykla hem och hålla mig vaken i två timmar, som spenderades genom att skriva om cirkulation och respiration.
I slutet har jag lyssnat på tarzan, jag ska köpa dvd:n.

Inga kommentarer: