söndag 10 oktober 2010

Kärlek

En rolig grej i fredags:

Hela förmiddagen så jobbar vår projektgrupp med vår projektplan och har gruppmöte med handledare, och därefter ett eget gruppmöte.

[Under förmiddagen så gick det upp för oss att vi kommer få "kötta" (som vi säger i projektgruppen) för att "ro" det här prjektet i land]

Men i alla fall. Projektgruppen består inte av de personerna jag brukar umgås med, vilket är jättekul! :)
Så fredagslunchen blev en lungn lunch i A-huset tillsammans med Sofia och Sofie.
och inte som brukligt i det oranga lunchrummet i C, med alla sju tjejer, (nu var vi bara tre).
När vi ätit klart och går ut mot cyklarna möter jag Pernilla.
och jag blir jätteglad och ger henne en stor kram.
Jag går vidare mot min cykel, och runt hörnet står SofiaYngve, Klara och Linnea vid sina cyklar, och
oj
vad glad jag blev av att se dem.

Det är så bra! Vänner är bra.

Efter studiebesöket på sjukhuset åkte vi ner på stan. Det blev ingen glass, för Bosses var stängt. Men det blev kramkalas eftersom många skulle åka hem denna helg.

Sen var jag hemma :)
Familje-fredags-middag.
och kaffe och kaka i vardagsrummet

och vuxet prat om elavtal och annat. som varvades med lite mindre vuxet systersnack med Julia och syskonskratt med Jonte.
Sen hämtade jag Simon.



Lördagskvällen:
Tjejkväll :)
Med SaraNils, Maria, Jenna och Malin.
Vi pratade, och åt godis, gjorde varma mackor, och tittade på P.S. I love you

Imorgon är det söndag, då ska jag åka hem igen.


Belle
P.S. I love you

Inga kommentarer: