lördag 2 oktober 2010

Fint

Dagens händelse:
Lunch med Lovisa Bernberg
i Linköpings stadskärna.

Vi åt på en thai-restaurang. mums.
Men framför allt gott sällskap. Vi känner inte varandra bra. Men ändå, vi känner varandra väldigt bra, på nåt sätt :)

Skönt att kunna prata lite tjejsnack med nån utomstående Linköpingskretsarna :p
Inte för att det var såå mycket tjejsnack, men lite.

när hon hade åkt iväg med pendeln mot Mjölby
tog jag cykeln förbi H&M och Netto och sen vidare hem.
Hemma gjorde jag nästan allt jag kunde komma på som behövdes göra. Nej inte allt. Jag dammsög inte upp de dammkorn som hamnat i lägenheten sen igår morse, och jag sydde inget märke på overallen, jag smörjde ingen cykelkedja, jag bakade inga kanelbullar och jag tvättade inte. Men lite mindre undanflykter kom jag på innan jag började plugga.
Jag startade i soffan, men sen flyttade jag till skrivbordet efter en "utskällning" av Sara Johansson ;)
Efter nån timme blev jag avbruten i plugget av ett telefonsamtal med Simon.

nu är jag trött. Så nu ska jag nog sova snart. När mitt hår har torkat.
Jag längtar till frukosten och DN-läsningen imorgon.
fast mest längtar jag tills Mamma, Pappa, Jonte och Julia kommer och hälsar på :)

Belle

Inga kommentarer: