tisdag 14 september 2010

cykelmek och lägenhetsvisning

Jag och Sofia har skaffat oss ett nytt intresse.
Att åka på lägenhetsvisningar.
Vi har på två dagar hunnit med fyra stycken.

Vad svårt det är. tänk när man ska köpa hus. :)

Igår, innan vi cyklade till visningen, gymmade vi.
Jag, Linnea och Sofia. Det var ganska okej, fast gym är inte min grej. Min grej är friskis. :) Dit ska jag imorgon, efter 8-17 dagen på universitetet.

Linköping är fint.
Mm, jag och Sofia köpte glass i Bosses glassbar idag, supermumsigt, mörk choklad och jordnötssmak.
och jag måste verkligen hitta höstskor.

Kvällens musik; Melissa Horn
"Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut"

När jag kom hem mekade jag med min cykel också (spände bromsarna). Jag kände mig duktig (eller ja, det får vi se imorn, om jag kan få stopp på cykeln i tid), men däcket, (med pyspunka) får vänta, tills nån kommer och hjälper mig tror jag. Tills dess kör jag med cykelpump då och då.

alltså, nu när jag sitter här i min lägenhet, helt själv, i min nya svarta soffa, i en annan stad, en bit ifrån Örebro, med Melissa Horn som enda sällskap, så känns det så bra. Jag har flyttat. Jag klarar mig. och är inte alltför ensam, rädd och ledsen ;)
.... men det förstås, nu dröjer det ett tag tills jag kan ta mig till Örebro igen, vilket är lite, eller ganska så segt.

Inga kommentarer: