onsdag 15 september 2010

bromsarna

Jag misslyckades totalt med bromsarna igår. De var mycket sämre idag än igår. Så jag fick leda cykeln ner för sjukhusbacken, för annars hade jag aldrig kunnat stannat om jag behövt. När jag insåg risken att åka jättesnabbt till Friskis för att hinna till passet (att vara stressad, cykla snabbt, med dåliga bromsar är nog ingen bra grej) vände jag om och hämtade verktygslådan istället.
Och den här gången provcyklade jag innan jag avslutade arbetet. Så nu är det nog bra, tror jag.
Sen gjorde jag köttfärspaj, och kom fram till att köttfärspaj inte är så nyttigt. För det är typ bara kött (som innehåller mycket fett, och inte ens bra fett) och typ matfett och mjöl. Så nej, köttfärspaj är inge bra mat. Men den blev god, och två matlådor. Tummen upp.

1 kommentar:

Lovisa sa...

grymt! Något annat än pasta, fil o ägg iaf ;)