onsdag 25 augusti 2010

Gyckelgasquen

Nu vet jag varför jag inte har fått ett beslut från csn...
Jag måste tydligen skicka in mina betyg från Green River Community College.
Jaja, någon gång kommer väl studiemedlet.

Ni och jag vill inte veta hur mycket pengar jag brännt de här veckorna. På nolleavgift, discon-avgifter, nollephest, och bara massa roliga grejer.
Men, det är ju bara Nolle-P en gång i livet.

"Man är ju mer på universitetet än hemma"
Ja, där hade Linnea helt rätt.
Igår räknade vi matte från 8 till 17, isch.
Med lite avbrott för lunch, övning för nollephest och lekar i klassrummet. Sen får man inte glömma ympingen och fadderist Emil och fadderist Johans besök i klassrummet. De spelade ping-pong, ritade hus och en ångmaksin-rebus på tavlan.

På kvällen hade vi en "ful-sittning". Gyckelgasquen. En massa gyckel, vi framförde några sånger framme på scenen, för alla andra y-nollor, och alla faddrar, och för alla x-Y6-are. Det var lite läskigt. Pernilla och Linnea såg helt skräckslagna ut när de sjöng, och det gjorde nog jag med. haha.
Sen var jag, Linnea och SofiaG på sista nollediscot.

Nu ska jag cykla genom regnet till Ympingen.

Inga kommentarer: