söndag 1 augusti 2010

Bilresa

Grattis Mormor!



Jag älskar när hela familjen sitter i bilen,
det är sant.

Jag körde, Jonte satt brevid
Pappa, Julia och Mamma i baksätet.

De spelade bilbingo. Jag hjälpte till med "en grön bil", och "dött djur"
(Jag hjälpte min bror framför allt, [jag hejade på honom] :)

Många skratt, lite irritation, lite tjafs, Ted Gärdestad och sång.

Resan gick mot Heby.
Morfar och Mormor
där jag inte hade varit på evigheter kändes det som.
Jag älskar deras gräsmatta, plattor, allt.
Jag gick runt trädgården och huset och kände och luktade.
Hm.. låter skumt. Men ja, det är nåt speciellt.
Jag och Morfar spelade kort, eftersom mina syskon inte tyckte korten var roliga idag.

Sen åkte jag, Jonte och Pappa hem.
Och jag var en byrå och två köksstolar rikare.

En glädjande kväll framför friidrotten idag.
Emma Green klarade 2,01, och tog därmed EM-silver.

och sen har jag sprungit i spåret vid kyrkan.
Första träningspasset på typ.... 6 veckor(?)

Belle

Inga kommentarer: